Fizetési információk
A fizetés kizárólag online bankkártyás fizetéssel lehetséges.
A bankkártyás fizetést a Simplepay by OTP biztosítja. A fizetés történhet MasterCard, Maestro, Visa és Visa Electron típusú bankkártyákkal. Amennyiben regisztrált honlapunkon, abban az esetben sikeres fizetés után a megrendelés adatai a "Korábbi rendeléseim” szekcióban tekinthetők át.
Sikeres fizetést követően a megrendelésről elektronikus számla kerül kiállításra, mely a megadott e-mail címre kerül megküldésre.
Sikertelen fizetés esetén a megrendelés nem tekinthető véglegesített megrendelésnek, kollégáink csak a sikeresen kifizetett, ezáltal véglegesített megrendelések feldolgozását végzik.
Termékismertető
Az alábbi termékismeretőre kattintva olvashatja a GYSEV Webáruházban és Utascentrumokban kapható valamennyi termékek leírását.
Tartós adathordozó – adattörlő alkalmazás – tájékoztató
Szállítás, átvétel
A Webáruházban megrendelt termékeket GYSEV jegypénztárakban/Utascentrumokban, GLS csomagpontokon, MPL PostaPontokon, Csomagautomatákban és Postahivatalokban van lehetőség átvenni, valamint GLS futárszolgálattal és MPL futárszolgálattal történő házhozszállítást is lehet választani.
Átvételi pontra történő szállítási igény esetén a vásárló a vásárlási folyamat során egy legördülő listából választhatja ki, hogy a rendelkezésre álló GLS csomagpontok, MPL PostaPontok, Csomagautomaták, Postahivatalok vagy GYSEV jegypénztárak/Utascentrumok melyikében kívánja átvenni a megvásárolt termékeket.
Amennyiben a GYSEV jegypénztárban/Utascentrumban vagy a GLS/MPL ponton történő átvétel egyikét választotta, a csomag átvételi pontra történő beérkezését követően erről értesítő e-mail érkezik a megadott e-mail címre. Az átvételre kizárólag ezt követően van mód. A GLS házhozszállítás vagy MPL házhozszállítás választása esetén a csomag érkezésének pontos időpontjáról a GLS futárszolgálat vagy az MPL futárszolgálat küld értesítést.
Jegypénztárban/Utascentrumban történő átvétel esetén a csomag a jegypénztárba/Utascentrumba történő érkezéstől számított 7 naptári napon belül, a meghirdetett nyitvatartási időben vehető át a kiválasztott vasútállomáson. A vásárló a visszaigazolás kinyomtatott példányával, vagy a rendelés azonosító számának megadásával veheti át a küldeményt az értesítést követő 7 naptári napon belül.
Ha a csomagot nem a vásárló/megrendelő veszi át, akkor az átvételhez két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás szükséges.
Az GYSEV Zrt. Webáruháza által forgalmazott, raktáron lévő termékekre vonatkozó megrendelések szállítási határideje 1-10 munkanap.
Szállítási díjak:
- Jegypénztári átvétel: 800 Ft
- GLS csomagpont: 2500 Ft
- GLS házhozszállítás: 2500 Ft
- MPL PostaPont: 990 Ft
- MPL Csomagautomata: 990 Ft (Maximális csomagméret: H:50 x SZ:31 x M:35 cm, maximális súly: 20 kg)
- MPL Postahivatal: 990 Ft
- MPL házhozszállítás (0-10 kg): 1990 Ft
- MPL házhozszállítás (10-20 kg): 2990 Ft
- MPL házhozszállítás (20-40 kg): 5990 Ft
Elállás
A megrendelés leadását követően a szerződés annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség, a webaruhaz [at] gysev [dot] hu email címen, a rendelési szám és a megrendelő nevének megjelölésével.
A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek személyes átvételnél az átvételt igazoló dokumentum kiállításának időpontját értjük. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól mentes – állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével saját költségén kell visszaküldeni a GYSEV Zrt. Webáruház 9400 Sopron, Mátyás király u. 19. szám alatti címére.
Felhívjuk szíves figyelmét, amennyiben rendelésétől nem áll el, és a csomagot a kiválasztott Pick Pack Ponton sem veszi át, úgy a GYSEV Zrt. fenntartja a jogot, hogy a csomag el- és visszapostázásából fakadó költséget a Megrendelő felé kiszámlázza.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Pick-Pack Pontra történő szállítási, valamint az átvételi lehetőség átmenetileg nem elérhető!
Hibás teljesítés, csere, észrevétel
A GYSEV Zrt. a megrendelt termékekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159 § (1) szabályai szerint szavatosságot vállal.
Hibás teljesítés esetén kifogásáról kérjük, a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa társaságunkat a webaruhaz [at] gysev [dot] hu címen, vagy postacímünkön. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159 § (2) - ben meghatározott szavatossági sorrend szerint járunk el: a megvásárolt termék visszaküldését követően elsősorban csereterméket biztosítunk, ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. Hibás teljesítés esetén a visszaszállítás költsége a GYSEV Zrt.-t terheli. Nem rendeltetésszerű használatból, tárolásból szállításból eredő hibákért garanciát vállalni nem tudunk.
Hibás teljesítés esetén a visszaküldés menete:
1. A webaruhaz [at] gysev [dot] hu email címen keresztül jelezze felénk a hiba okát, valamint kérjük a megrendelt termékhez kapcsolódó megrendelőszámot. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot.
2. Visszaküldés menete:
GYSEV jegypénztár/Utascentrum: amennyiben a terméket pénztári átvétellel vásárolta, abban az esetben a hibás terméket a GYSEV jegypénztárba/Utascentrumba kell visszajuttatni. Kollégáink egy elismervénnyel igazolják, hogy a terméket átvették a Vásárlótól.
GLS/MPL házhozszállítás: amennyiben a terméket házhozszállítással vásárolta, abban az esetben a visszaküldendő termékért futár fog elmenni. Ez esetben a szállítást a GYSEV Zrt. rendeli meg.
GLS csomagpont: A kiválasztott csomagponton kell feladni a becsomagolt terméket a webaruhaz [at] gysev [dot] hu email címről kapott azonosító cimke felragasztásával.
MPL PostaPont, MPL csomagautomata, MPL Postahivatal: A kiválasztott Postahivatalba kell feladni a becsomagolt terméket a webaruhaz [at] gysev [dot] hu email címről kapott azonosító cimke felragasztásával.
Észrevételeit a webaruhaz [at] gysev [dot] hu email címre küldheti el.
Jótállás
A jótállás a 10 000 Ft értéket meghaladó termék vásárlása esetén érvényes.
A GYSEV Zrt. a webáruházában forgalmazott árukra a 270/2020. (VI.12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozókötelező jótállásról 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet módosításáról a 2021. január 1-től hatályos megújuló szabályai értelmében jótállást vállal. Részletek a csatolt dokumentumban.
A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár
esetén két év, - 250 000 forint eladási ár felett három év.
Panaszkezelés
A GYSEV Zrt. Webáruház szolgáltatásával kapcsolatos észrevételek, esetleges panaszok írásban az alábbi elérhetőségeken nyújthatók be.
A GYSEV Zrt. Webáruház szolgáltatása során tapasztaltakat, esetleges hiányosságot elektronikus levél formájában a GYSEV Zrt. részére az webaruhaz [at] gysev [dot] hu (webaruhaz[at]gysev[dot]hu) e-mail címre, illetve a vasúttársaság postacímére - GYSEV Zrt. Vezérigazgatóság, 9400 Sopron, Mátyás király u. 19. – is benyújthatja. Amennyiben álláspontja szerint észrevételét a GYSEV nem tudta megnyugtató módon rendezni, úgy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18. és 37/A. §-ai között szabályozott, a lakóhelye vagy tartózkodás helye szerinti illetékes békéltető testülethez fordulhat, amely testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Magyarország területén működő Békéltető Testületek elérhetősége az alábbi linkre kattintva látható, mely azonban a www.gysev.hu „Letölthető dokumentumok” között is elérhető.
Általános Szerződési Feltételek
A mindenkor aktuális ÁSZF jelen honlap láblécében található linken érhető el.